Product was successfully added to your shopping cart.

Verzending & Leveringstijd (verzendkosten aangepast!)

Verzending van uw bestelling

Bestellingen tot 17.00 uur worden dezelfde dag verzonden. Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL, inclusief track- en tracénummer, zodat u het pakket overal kunt volgen. U kunt de status van uw bestelling in de meeste gevallen direct bekijken. Soms kan het tot één (1) werkdag duren voordat u uw bestelling kunt volgen. Wanneer uw bestelling (deels) is verzonden ontvangt u van ons een bevestigingsmail en in uw account komt de status bestelling op “verzonden of verwerkt (in geval van backorder)” te staan.

Verzendkosten

  • Hardware boven de € 800,- kosteloos
  • Accessoires € 0,00 - € 50,00 € 8,00
  • Accessoires € 50,01 - € 100,00 € 5,00
  • Accessoires boven € 100,01 kosteloos

Voor bestellingen naar België brengen wij standaard € 15,20 in rekening. Voor overige landen zijn de verzendkosten afhankelijk van het gewicht en de bestemming, hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Voor dropshipping brengen wij geen extra kosten in rekening

Levertijd

Bij ieder artikel staat aangegeven wat de verwachtte levertijd is. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen de genoemde termijn te kunnen leveren. Indien u meerdere artikelen heeft besteld, streven wij ernaar uw bestelling in één keer te verzenden. De levertijd van uw hele bestelling wordt gelijk aan het artikel met de langste levertijd.

Levertijd verstreken, product nog niet ontvangen

Het kan voorkomen dat uw bestelling nog niet verzonden is en dat de genoemde levertijd inmiddels is verstreken. De status van uw bestelling staat dan nog op “in behandeling”.In dit geval trachten wij u zoveel mogelijk per e-mail en/of telefonisch op de hoogte te houden over status van uw bestelling.

Vertraging in het verzenden van uw bestelling

Mocht in uw account de status op “verzonden” staan dan kan het soms langer dan één (1) werkdag duren voordat uw bestelling door UPS volledig wordt verwerkt. Mocht dit bij u het geval zijn dan kunt u het beste nog twee (2) werkdagen afwachten. Indien na u na twee (2) werkdagen toch het pakket nog niet kunt volgen dan kunt u ons zowel per e-mail als telefonisch contact met ons opnemen.